środa, 29 lipca 2015

Martyna Jakubowicz ZEBRANA 2


Martyna Jakubowicz zebrana drugie podejście. 
Bardzo tajemnicza sesja z marca 1990 roku, dla jeszcze bardziej tajemniczego studia Magazyn (internet milczy, Martyna twierdzi, że nie pamięta - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, czekamy na sygnał, czekamy na sygnał ...).
Nowe studyjne wersje, mnie najbardziej zasłuchał Armagedon.
Z tego samego roku koncert w radiu, Martyna i Rafał Rękosiewicz - powtórka z Jarocina 1989, podobne, urokliwe wersje, bardzo dobre betonowe domy.

16-18 03 1990    - sesja w studiu „Magazyn”

01.  Kiedy będę starą kobietą
02.  Żagle tuż nad ziemią
03.  Młode wino
04.  Rosa taka sama od lat
05.  Karczma Na moście
06. Armagedon

      8 12 1990   - koncert – Polskie Radio program III 
                     Martyna Jakubowicz & Rafał Rękosiewicz

07. Karczma na moście
08. No i wtedy właśnie
09. Siła złości post miłości
10. Gdyby nie nasz fart
11. W domach z betonu nie ma wolnej miłości
12. Wróżę z fal
13. Kolejka do sedna (Dom zachodzącego słońca)
14. Kołysanka dla Misiaków
15. Kretyni i osły


8 komentarzy:

Unknown pisze...

Nie sądziłem, że jeszcze tutaj napiszę, a jednak - nawet nie wiesz jak się cieszę z tego faktu :)

Bardzo ciekawy materiał, szczególnie pierwsza jego część. Bardzo dobre wersje, z ciekawym "klawiszem" To aby nie wersje z zespołem Dżem? Na klawiszy Rękosiewicz?
Najbardziej spodobała mi się wersja piosenki "Żagle tuż na ziemią" Swoją drogą to jedna z moich ulubionych piosenek artystki.
"Argamedon" też wpadł mi w ucho, już od pierwszego posłuchania.

Zajefajna zapowiedź piosenki numer 11 "Była kiedyś, dawno temu, taka piosenka. "Dawno temu" to wtedy było, jakieś 7-8 lat, a dzisiaj, ile to już lat minęło, aż nie chcę liczyć - jak ten czas szybko minął, za szybko.

Do następnego, mam nadzieję, że szybciej niż za pół roku

pozdrawiam

artu pisze...

ładnie napisałeś; rzeczywiście za szybko, i mam wrażenie, że nie dość, że minął szybko, to coraz bardziej przyśpiesza

Kasetomaniak pisze...

Fakt, co raz mocniej sypie z górki :)
Póki jeszcze nam się chce, takie wynalazki z Panem Jankiem:

http://kasetamagnetofonowa.blogspot.com/

ps: wreszcie skaner sobie kupiłem :)

Anonimowy pisze...

a jak to posłuchać?

malarz pisze...

Witam. Jak bardzo trzeba prosić żeby mieć dostęp do posłuchania? Bardzo proszę :) wk_malarz@wp.pl

Anonimowy pisze...

będzie krótka reaktywacja z bonusem; czas oczekiwania ... do 48h

Unknown pisze...

Witam:)
Chetnie posluchalabym tych wersji utworow - jest jakas szansa ?
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Z Nowym Rokiem :)
... nadal brakuje mi tych wdziekow, czy z nowym bedzie jaaks reaktywacja na chocby chwile ?? Wszak mawiaja starzy Bacowie: Carpe Diem...
Pozdrawiam serdecznie :)